Deklaracja Dostępności
Szkoła Podstawowa nr 160 im. Powstańców Śląskich w Łodzi zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony https://sp160lodz.bip.wikom.pl
- Data publikacji strony internetowej: 30 sierpnia 2011.
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 04 lutego 2020.
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
Dokumenty zamieszczone w PDF nie są dostosowane dla osób niedowidzących i niewidomych.
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
Data sporządzenia deklaracji: 31 marca 2020.
Data ostatniego przeglądu deklaracji: 29 marca 2024.
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej. Wyniki badania przedstawia raport z przeprowadzonej samooceny.
Skróty klawiszowe
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do: Małgorzata Sprusińska
- e-mail - kontakt@sp160.elodz.edu.pl,
- telefon - 42 637-25-29.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:
- Imię Nazwisko — Dyrektor Generalny Przykładowego Urzędu,
- adres: ul. Przykładowa 12, 00-111 Przykład,
- e-mail: przykladowy-adres@email.gov.pl.
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich.
Pozostałe informacje
Aplikacje mobilne
Podmiot nie posiada aplikacji mobilnych
Dostępność architektoniczna
1. Opis dostępności wejścia do budynku i przechodzenia przez obszary kontroli.
Szkoła Podstawowa nr 160 im. Powstańców Śląskich w Łodzi usytuowana jest w jednej lokalizacji w budynku przy ul. A. Struga 24A.
Do głównego wejścia prowadzą schody, sześć stopni.
Wejście do budynku szkoły prowadzi przez podwójne drzwi. Drzwi wejściowe zbudowane są z profili aluminiowych, wypełnionych szklanymi, bezpiecznymi szybami, dodatkowo w drzwiach znajdują się uchwyty.
Pierwsze wejście od ulicy, drzwi otwierane przez osobę wchodzącą.
Drugie drzwi oszklone bezpieczne, otwierane przez osobę wchodzącą lub pracownika obsługi.
W wejściu głównym – dyżurujący pracownik obsługi.
Na parterze informacji udzielają: przy wejściu pracownik obsługi;
sekretariat szkoły - samodzielny referent, kierownik gospodarczy.
2. Opis dostępności korytarzy, schodów i wind:
- korytarze i schody szerokie
- na korytarzach znajdują się ławki - miejsca siedzące do odpoczynku.
- brak wind i możliwości przejścia na wyższe piętra dla osoby poruszającej się na wózku.
- korytarz na parterze szeroki, można przewozić wózki z osobami niepełnosprawnymi.
- swobodny dostęp na parterze do sekretariatu i sali gimnastycznej.
3. Opis dostosowań:
brak możliwości wjazdu wózkiem inwalidzkim.
4. Informacje o miejscu i sposobie korzystania z miejsc parkingowych wyznaczonych dla osób niepełnosprawnych:
szkoła nie posiada parkingu z wyznaczonym miejscem parkingowym dla osoby niepełnosprawnej.
5. Informacja o prawie wstępu z psem asystującym i ewentualnych uzasadnionych ograniczeniach:
osoba niepełnosprawna wraz z psem asystującym ma prawo wstępu do pomieszczeń biurowych w budynku szkoły. Warunkiem skorzystania z uprawnienia jest wyposażenie psa asystującego w uprząż oraz posiadanie przez osobę niepełnosprawną certyfikatu, potwierdzającego status psa asystującego i zaświadczenia o wykonaniu wymaganych szczepień weterynaryjnych.
6. Informacje o możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu:
brak takiej możliwości.